Tuesday 1 January 2013

Fashion lelaki 2013 - Untuk Berkongsi

Assalamualaikum Wrtbh...

Tadi tengah dok online bukak2 web site fashion lelaki 2013, aku terjumpa satu web ni yang mana aku tgk agak menarik untuk berkongsi... Dengan bertajuk MENS TOP COLOR SPRING 2013. FASHION SNOOPS TREND REPORT aku rasa boleh dijadikan panduan utk aku berfashion di tahun 2013..Tak tahu la dengan korang sbb pada aku warna2 yang dicadangkan adalah menarik dan boleh disesuaikan dengan keadaan suasana di Malaysia.Asalkan dengan cara yang sesuai, warna2 pakaian yang kita pakai akan nampak menarik. Bak kata orang, untuk berfashion, kita kena berani untuk mencuba dan bermain dengan warna...tp jng la ter"over" pulak nanti nampak mcm badut pulak...so, kat sini aku nak share dgn korang gambar2 yang aku dapat melalui website ni...sebagai panduan jer....














So, amacam, boleh tak kita apply fashion ni kt Malaysia?

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik Iklan Di Bawah

OH Blog